Sunday 6 August 2017

Alternativ Success Handelspaket


Framgångsrik handel med alternativ är möjlig. Är du frustrerad med att försöka hitta information av god kvalitet om handel med alternativ Vissa måste vara ett sätt att handla björnmarknaden men inte riktigt säker på hur undrar om det är möjligt att vara framgångsrik handelsmöjligheter. Om du så har kommit till rätt ställe. Du kan ha hittat mycket information om alternativ och alternativ handelsstrategier finns där ute Men att bli framgångsrika handel alternativ är en annan sak helt lita på mig här har jag lärt mig den svåra vägen. Jag har haft perioder där jag har gjort Pengar och perioder där jag har förlorat pengar Att lära mig att vara konsekvent lönsam är utmaningen att det är målet för alla som vill vara i den här verksamheten på lång sikt. Det var jag hade problem med att hitta resurser Har det varit din erfarenhet Om så är välkommen till framgång med alternativ. Jag förstår mig inte, jag gör inte anspråk på att vara en alternativ handelsguru ännu. Men jag har lärt mig mycket värdefulla lektioner under de senaste åren, de flesta av dem har jag svårt läst från några utmärkta resurser, inklusive böcker, kurser och andra framgångsrika näringsidkare. Så vad kan du förvänta dig att hitta här är jag fortfarande på en lärande resa när det gäller alternativhandel Vad jag har lärt mig jag kommer att dela här kommer jag att dela med dig några av mina favoritstrategier för att tjäna pengar med alternativ. Jag kommer också att dela några av de smärtsamma lektionerna jag har lärt mig om. Money Management. Position Sizing. How att skapa en handelsplan som fungerar för dig. Och det bästa är det helt gratis. Vad hittar du på framgång med alternativ. Du kommer att hitta täckning av grunderna för alternativ. Du kommer att lära dig några grundläggande handelsstrategier för inkomst. Du lär dig att använda teknisk analys för att förbättra poster och utgångar. Läs om hur man bygger en handelsplan så att du kan börja producera konsekventa resultat. Hänvisa till stora extra resurser för att få dig att gå. Det är möjligt att lyckas med handel med alternativ, men det är inte alltid lätt. Du kan inte förvänta sig att bli rik över natten eller ens i några få Öron Men med lite hårt arbete och den här webbplatsen som en resurs, kommer du att vara bra på din väg. Så luta dig tillbaka, spänna upp och låt oss ha roliga handelsmöjligheter. Åtgärder Trading Success Stories från genomsnittliga vanliga människor. Läs den verkliga sanningen om Alternativ handel framgång bevis som du behöver inte Wall Street credentials. Below är några alternativ handel framgångsberättelser från vanliga människor som du och jag, men först låt mig ta itu med de mest pressande frågor. Du kan söka online och du kommer att finna att alternativ handel har en 90 felaktighet så. Kan en genomsnittlig person verkligen lyckas med alternativ handel. Och hur bra gör mina elever. Alla kan uppleva framgång med alternativ, men inte alla kommer Vissa människor är avsedda att misslyckas i livet och andra är avsedda för att lyckas Den enda skillnaden mellan de två är deras vanor. Att bygga rikedom är inte lätt, och om det var så skulle alla som någonsin fått lönecheck från jobbet vara rika. Sanning är att det tar engagemang, disciplin och patienc e och inte alla är redo att gå ner på den vägen. Lagarna som omger alternativhandel är inte annorlunda Om handelens framgångar var så lätt att få och om du kunde skapa rikedom så fort som alla guruer hävdar skulle alla vara handelslager Alternativ. Det finns många guruer där ute som pratar om sina otroliga system och metoder, men har du någonsin frågat dem hur bra deras elever faktiskt gör. Eftersom det är det enda som verkligen skulle vara viktigt för dig. Att se någon annan lyckas Pengar på ditt bankkonto Vad betyder något kan den personen ta en genomsnittlig vanlig individ och lära dem hur man duplicerar sin framgång eller bättre. Option Profit Formula har skapat bokstavligen hundratals framgångsberättelser och du har aldrig tid på att granska dem alla, men nedan är några som kommer att ge dig en uppfattning om den erfarenhet som människor har när de jobbar med oss. Folk som har använt Options Profit Formula. Jenny inskrivna programmet och avslutat det med Ut frågar en enda fråga 98 av dina frågor besvaras inuti träningsvideoerna. Sedan skickade de det här e-postmeddelandet som fick intervjuen, jag anmälde till din klass i november i november. Jag tror att jag är en revisor om dagen så att jag aldrig kommer hem i tid för att Fånga veckovisa samtal men jag har gått i egen takt Jag började pappershandel i december och började handla med riktiga pengar för 2 veckor sedan. My pappershandel har varit ingenting men lönsam, vilket skrämmer mig för att jag ville lära av mina misstag Min realtidskonto har också varit lönsamt. Du kan lyssna på resten av Jenny s berättelse på följande länk. Följande alternativ handel framgångsberättelse sätter ett enormt Kool-Aid leende på mitt ansikte Här är Jacobs liv innan options trading. Worked in den offentliga sektorn och hatade sitt jobb. Var trött på att leva lönecheck till lönecheck. Och trött på att placera semester på kreditkort. Och som mest, förlorade han mycket pengar under börskraschen men då lärde han sig alternativhandel. Här är hans liv efter op Han är i takt för att vara skuldfri och handlar heltid om några år. Han har mer än fördubblats på ett pappershandelskonto samt ett riktigt pengarkonto. Sedan gjorde han tillräckligt med pengar för att ombygga sitt badrum tak på sitt hem, köpte alla nya fönster till huset, köpte en ny ugn och AC, byggde ett staket runt huset och hade fortfarande tillräckligt med pengar kvar för att motsvara en 100 ökning av hans konto storlek. När jag intervjuade honom hade han Kom precis tillbaka från att ta en kryssning Om du har gjort matematiken är det ungefär 47.540 värdet av det verkliga värdet som lagts till hans liv och det är på det konservativa slutet Lyssna på Jakobs berättelse på följande länk. Sally s alternativ handelssucces historien är den vi får mest positiv feedback på. Hon är en sann handelssucces på flera sätt än en. Hon förlorade pengar för ett helt år innan hon lärde sig hur man framgångsrikt handlade aktieoptioner. Men då gjorde hon tillräckligt med pengar till. För hennes son s wedding. Replace tre bilar med 200.000 miles på each. Helped p Ay för hennes två dotter s college college. Och hon stödde flera välgörenhetsorganisationer på en stor väg Lyssna på hennes historia på följande länk. Vår träning har en 63 83 framgång i en bransch som har en 90 misslyckande. Majoriteten av våra studenter Tjäna pengar. Vår utbildning är helt transparent. Vi är alltid här handel rätt bredvid dig. Vi visar dig våra vinnande affärer och våra pinsamma förlorande affärer också. Vår utbildning är ett komplett fristående paket. Det finns ingen bete oberoende av marknaden. Du ll göra vinnande affärer när marknaden är up. You kommer att göra vinnande affärer när marknaden är nere. Du kommer att göra vinnande affärer när marknaden är helt platt. Vår 4-stegs handelsstrategi kräver ingen speciell skicklighet eller programvara. Det är helt och hållet Det är enkelt för en 12-årig att förstå. Vår enklaste handelsstrategi tar bara 15 minuter om dagen att genomföra - så att du kan spendera mer tid med din familj. Det finns inget behov av att du sitter framför Av din dator hela dagen Vårt 4-stegs handelsstrategi ger dig möjlighet att tjäna i genomsnitt 2-5 avkastning på investeringen en månad. Bevis visat i träningen. Och här är ännu fler historier. Och sist men inte minst, i slutet av året jag Gör en omgång av hur bra jag gjorde som en alternativ handlare. Men som jag sa ovan, spelar ingen roll min roll. Vad som är viktigt är min förmåga att lära dig. Weekendkrigarens historia är du en helgkrigare. Helgkrigaren är en Analogi som används av framgångsrika människor för att beskriva något de gav upp för att driva sig från punkt A till punkt B. Det var menat att beskriva hur mycket de offrade för att nå sina mål och för de flesta är det första som de måste ge upp deras weekend chill tid jag vet att jag gjorde. För att lära sig både alternativ handel och fastigheter investera det var så många saker jag var tvungen att ge upp TV, hänga med vänner, min helg slappna av tid, semester, etc. etc. För en kortfattad Ibland arbetade jag 16-18 timmar dagar ibland 24 och 7 dagar i veckan. Men som th E motiverande talare Les Brown sa, För att få saker i morgon som andra inte har, måste du göra det som andra vann. Dove Ramsey, min mentor, sätter det på det här sättet, om du kommer leva som ingen en annan, senare kan du leva som ingen annan. Dave Anderson, grundaren av Berömd Dave s restaurang, säger, Om du lever livet på den svåra vägen, kommer livet att vara enkelt och om du lever livet på den enkla vägen, kommer livet att vara svårt . Om du pratar med någon framgångsrik person kommer de att berätta att på grundläggande nivå är principerna om framgång verkligen enkla. De är så enkla att de flesta människor förbiser dem. Simpel betyder inte lätt, men det betyder enkel. Den svåraste delen av din resa kommer att få dig själv att göra vad du vet att du behöver göra Period. Optionshandelns framgångshistorier du hittar här är INTE från personer som casually studerade materialet och de är inte från människor som hade stor framgång direkt från hämtningen. De är från människor precis som du och jag De hade både ups och gör wns De hade bra dagar och de hade dåliga dagar. När du lärde på det här, förlorade några av våra studenter pengar för ett helt år innan de slog sin söta plats där de tjänade mer pengar om några månader då de gjorde det föregående året. Pointen Är de aldrig ge upp. Förståelsen är allvarligt överskattad eftersom det finns en sådan sak som ointelligent uthållighet gör samma saker, men förväntar sig olika resultat, men ett faktum som inte kan ifrågasättas är att vinnarna kvarstår tillräckligt länge för att få något att arbeta. Hoppa runt från ett ljust glänsande objekt till ett annat. De håller aldrig med någonting tillräckligt länge för att få resultat. Hopping gillar att fly från en hund till en annan på jakt efter den senaste och bästa handelsstrategin, nästa strategi, nästa strategi. De håller aldrig med någonting Tillräckligt länge för att se förverkligandet av rikedom och anledningen till att de inte håller fast är att de saknar tillräckligt med tro på att det ska fungera. JA, Trader Travis brukade vara en förlorare Vad du just läst var min historia. Jag hoppade från en sak till en annan och blev aldrig riktigt bra på någonting. Mina drömmar blev stulna av distraktion. Jag var en dabbler och dabblers dör bröts. Vad du än tidigare har upplevt behöver inte ha något att göra med din framtid om du koppla dig till strategier och system som fungerar. Och alternativet vinstformel fungerar det är det som förändrade mitt liv. Det är när jag gick från en förlorare till en vinnare. Jag hängde upp mig med en grupp riktigt rika människor och antog båda sina övertygelser Och deras system och vad vet du, pengarna visade sig kort tid efter. Det har blivit en explosion av miljonärer nyligen. Det finns ingen brist på möjligheter, det finns ingen brist på hur man ska information. Webben och biblioteket är fyllt med det . Det handlar om personlig motivation Det handlar om de anledningar som människor har på sin lista att stanna exakt var de befinner sig i livet. Du kommer inte att omfamna förändring förrän smärtan att hålla samma är större än smärtan av förändring jag hoppas th e options trading framgångshistorier på den här sidan inspirerar och utmanar dig också att vara mer, för de har verkligen inspirerat och utmanat mig. Selah, Trader Travis. Disclaimer Denna typ av optionshandel framgång är inte typiskt och jag borde berätta för dig vad typiskt är det väl jag är ledsen att säga att jag inte har någon aning om vad som är typiskt för att varje näringsidkare är annorlunda och med någonting i livet finns det alltid människor som köper produkter och inte gör något med dem men jag kommer dock att berätta att dessa typer av avkastningar inte är Ovanligt och jag har flera student e-postmeddelanden för att bevisa det. Options Trading Videos. I har samlat här alla gratisoptionshandel videor som jag har skrivit på YouTube Dessutom, jag listar här de videoklipp som för närvarande är till salu också Detta erbjuder ett ställe att gå för att få tillgång till alla videor jag har tillhandahållit. Jag har försökt att ge både en organisation och en grundläggande introduktion till var och en av de strategier du hittar där är en logisk progression till dessa videor. Videos för Sale. There finns nu flera videor som kommer att ge mycket mer djupgående täckning av alternativstrategier, särskilt fokuserade på spreadsstrategier. På grund av den längd och ansträngning som krävs för att sammanställa dessa videoklipp kommer de att bli tillgängliga för en liten laddning. Målet är att Tillhandahålla videor i den här kategorin är både överkomliga och det erbjudande värdet som överstiger kostnaden för att köpa dem. Håll dig stillad när fler blir tillagda. Jag är väldigt mycket glad över det här. Många vet att den korta vertikala spridningen är min favoritalternativsstrategi. Denna video täcker många olika aspekter av handel korta vertikala spridningar, inklusive metoder för att välja strejkpriser, skapa regler för inmatning och utträde, handelshantering, backtestning och more. Mastering Calendar Spreads. Liknande för den korta vertikala spridningsvideoen kommer denna video att ge en djup täckning av kalendern spridning strategy. Mastering Iron Condors. WebEx Live Recorded Sessions. A relativt nytt erbjudande på framgång med alternativ är live-sessioner för låg kostnad av 18 kan du delta i en live-session, delta i diskussionen och behålla en kopia av sessionen för framtida referens. Om du inte deltog i sessionen men fortfarande vill ha en kopia kan du köpa dem efter det faktum för 12.Sessionstitel Description. Technical Analysis for Options Traders Denna timmesession erbjuder tips för tekniska analysverktyg för förbättrad tidpunkt för inmatning och utträde av spreadshandel. Vi introducerar olika tekniska analyskoncept och markerar de som kan vara bäst för alternativhandlare. Denna inspelning erbjuds i MP4-video Format för enkelhetens visning. Nybörjare - Mellanliggande längd 1 timme. Köp inspelad session MP4.Short Vertikal Spridning Inlägg och utgångar Denna timme och en halv session fokuserar på olika inmatnings - och utträdesstrategier för korta vertikala spridningar. Vi ska undersöka strejkval, positionering , inmatningstid, avslutningsregler och mer. Denne inspelningen erbjuds i MP4-videoformat för enkelhet att se. Lägg Mellanliggande längd 1 1 2 timmar. Purc hase inspelad session MP4.Portfolio Management Denna session fokuserar på ett antal ämnen relaterade till portföljhantering including. how många affärer att ha open. balancing portföljen för marknadens bias. using portfolio greeks för att göra ytterligare trade decisions. using analysera fliken för att bedöma möjliga justeringsstrategier. Den här inspelningen erbjuds i MP4-videoformat för enkelhetens visning. Avancerad längd 1 1 2 timmar. Köpinspelad session MP4 Kostnad 12.Calendar spridar inmatningshantering Kalenderspridningar kan vara en komplex spridning till handel. I denna session vi Täcka följande viktiga ämnen. När de är vettiga - viktiga egenskaper. Vägar att analysera potentiell vinst. Ändra exitstrategier. Förvaltningsrullar och justeringar. Intermediell längd 1 1 2 timmar. P urchas inspelad session MP4 Kostnad 1 2. Använda thinkorswim analytics verktyg Baserat på användarförfrågan fokuserar den här sessionen på att visa några av de mer avancerade funktionerna på Thinkorswim-plattformen, inklusive användningen den fruktade Analysera-fliken Här är några saker vi ska utforska. Analysera potential P Ställa frågor muntligt eller genom att chatta frågor till chattpanelen Detta ger en unik möjlighet att skräddarsy sessionen till dina behov och få dina specifika frågor besvarade. Om du registrerar dig för en live session fungerar registreringsprocessen enligt följande. Lägg till sessionen i din kundvagn och kolla in. Du kommer att få ett e-postmeddelande som bekräftar inköpet följt av ett annat e-postmeddelande med instruktioner med en länk till WebEx-sessionen och ditt mötesordförande. Den här e-posten är användbar för sessionens dag. Använd ca 15 minuter före sessionen, använd länken som är tillgänglig för att komma åt sessionen. Ange ditt namn, e-postadress och mötesordförandeskap för att starta sessionen. Oavsett en dag eller så efter sessionen ska få ett e-postmeddelande med en länk för att ladda ner den inspelade sessionen. Om du gillar att se andra ämnen som omfattas, kan du gärna göra förslagsrekommendationer på denna feedbackformulär för att få y Våra say. Vertical Spreads Credit Spreads. Short vertikala spridningar är en av mina favorit handelsstrategier. Vad jag har samlat här är en serie videor som beskriver strategin och illustrerar genom att placera en handel och övervaka dess framsteg. Denna video ger en introduktion till korta Vertikala spridningskoncept. Den andra delen av översikten visar faktiskt handeln, inklusive analys och upprättande av utgångar med hjälp av handelsplattformen. Genom handelsutvärderingen ingår teknisk analys för att överväga eventuell handelshantering. Detta är en efterhandsbeskrivning som diskuterar handel beteende och slutresultat och använda en handels logga och handel journal. Calendar Spreads. Calendar spreads. Calendar spridningar är en mycket mer komplex strategi, både när det gäller att förstå inresa och utgång och hur du beräknar potentiella vinster Eftersom kalenderspridningar är mer komplexa, jag ve Ägnade mer videor till detta ämne. Denna video ger en introduktion till kalenderspridningskoncept inklusive analys på tr Ading plattform. Detta är en fortsättning på den tidigare videon som avslutar analysen och handeln entry. This är en handelsanalys när handeln närmar sig det första utgångsdatumet Denna video innehåller inmatning av information i en handelstidskrift. Granskning av positionen när den närmar sig Den senaste månaden, inklusive bestämning av den optimala tiden att rulla eller stänga. Den här videon slår till slutsatsen att kalenderutbredningen handlar om och. Detta är en efterföljande video som talar i allmänhet om handelshantering av kalenderspridningar. Jag startade ett nytt par videoklipp För att gå in mer i detalj på kalenderspridningar Denna första video fokuserar på klimat för inmatning och använder kalenderspridningar för att justera en portfölj. Denna andra videon tittar på att beräkna rollvärden i mycket mer detalj. Dessutom täcker videon trade close. Diagonal Spreads. Diagonala spridningar är egentligen intressanta djur Som jag nämner på strategisidan är diagonal spridningen faktiskt en kombination av en kalenderspridning och en vertikal spridning. Som sådan delar de ma Ny av komplexiteten i kalendern spridningen. Denna video ger en introduktion till diagonala spridningskoncept. Den andra delen av denna översikt visar handelsinträde inklusive handelsanalys och inträde på plattformen med ThinkOnDemand. Den här videon går över ledningen och stängs med ThinkOnDemand för att granska En tidigare handel som jag hade listat som en handelstutorial. Iron Condors. Iron condors är en fin neutral strategi som verkligen består av två vertikala spridningar. Detta är en annan av mina favoritstrategier. Denna video ger en introduktion till järnkondorstrategin. Den andra delen av översikten demonstrerar handelsanalys och inmatning med hjälp av plattformen. Den här videon täcker olika handelshanteringstekniker för järnkondorer, särskilt när en sida är överkörd. Övriga videor. Förutom de strategispecifika videona finns det ett par videoklipp Som täcker mer breda ämnen. Denna video en översikt över varför många professionella alternativ handlare föredrar premium selling. This video demonstration Satser för hantering av portföljhantering, inklusive övergripande portföljanalys med hjälp av alternativ greeks. Show hur man använder thinkorswim-plattformen till plats ETFs som har alternativ baserade på en minsta alternativvolym. En video som beskriver hur jag föredrar att ställa in skrivbordet, inklusive de olika Diagram som jag använder och hur man konfigurerar dem. Den här korta videon visar användningen av en snygg studie som finns tillgänglig med thinkerswim-diagrammen som låter dig överlappa en sannolikhetskon som effektivt ger en prognos av det sannolika priset i tid.

No comments:

Post a Comment